Tuotteiden palauttaminen ja vaihtaminen

Asiakkaallamme on kuluttajansuojalain mukaisesti oikeus palauttaa verkkokaupasta hankkimansa käyttämätön tuote 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun on ottanut tuotteen vastaan tai kun paketti on ollut noudettavissa noutopisteestä.

Palautuksen edellytykset

  • Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla ehjät ja tuotteen käyttämätön. Tuotteen tulee olla siististi pakattuna alkuperäiseen pakkaukseen ja sen tulee sisältää kaikki alkuperäisen tuotteen mukana toimitettu materiaali. Myös tuotelappujen tulee olla kiinni tuotteessa.
  • Mikäli tuotteita ei palauteta ohjeiden mukaisesti, saatamme veloittaa käsittelymaksun 20 € (mikäli tuotelappu puuttuu, tuote on rypistynyt, tuotteessa on lemmikkien karvoja, kosmetiikkajäämiä yms.)
  • Asiakaspalautus on maksullinen, ellei kyseessä ole tuotevirhe.
  • Huomioithan, että jokainen palautettu tuote kuormittaa ympäristöä.

Halutessasi vaihtaa tai palauttaa tuotteen toimi seuraavasti:

Liitä palautukseen seuraavat tiedot: nimesi, osoitteesi sekä puhelinnumerosi ja lähetyslista/ peruutusilmoitus. Lähetä asiakaspalautus osoitteeseen: Modaliisa, Vilhonkatu 1, 24100 Salo.

Palautus on maksullinen, ellei kyseessä ole tuotevirhe.

Säilytä aina kuitti palautuksesta siihen asti, että olet saanut tuotteesta/tuotteista maksunpalautuksen, muuten emme ole korvausvastuullisia mikäli palautuksesi katoaa kuljetuksessa. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Tuotevirhe

Virheellisten tuotteiden osalta sinulla on aina täysi palautusoikeus ja saat halutessasi uuden virheettömän tuotteen tilalle, mikäli meillä on niitä varastossamme. Ilmoitamme myös mahdollisimman nopeasti, milloin tuotetta on taas saatavilla, mikäli tuote on tilapäisesti loppunut. Tarkistamme aina palautetun tuotteen kunnon ennen rahapalautusta.

Palautustapauksissa palautamme asiakkaalle rahat mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 14 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Palautustapauksissa maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.

Noutamatta jäänyt paketti

Noutamaton paketti / vastaanottamisesta kieltäytyminen ei tarkoita samaa kuin asiakaspalautus. Jos jätät tilaamasi tuotteet noutamatta tai kieltäydyt noutamasta pakettiasi, veloitamme siitä toimitus-, pakkaus- käsittely- ja laskutuskuluja 20€. Asiakaspalautus on maksullinen, ellei kyseessä ole tuotevirhe. Palautamme aina takaisin tuotteiden hinnan samalla maksutavalla, jolla olet tehnyt tilauksen. Ilmoitamme kuluista ja palautuksesta tilaajalle sähköpostitse.